For kunder

På disse sidene finner du relevant informasjon til deg som er kunde og tolkebruker. Benytt knappene for å finne den informasjonen du trenger. Skulle du ikke finne det du leter etter, kan du kontakte oss på e-post: post.herotolk@heroeurope.com eller på telefon: 02541.

Oppdaterte bestillingsrutiner med brukerveiledning til vår online bestillingsportal finner du her: Bestillingsrutiner_Hero_Tolk_2016_utskrift

Brukerkurs

Alle våre kunder er prioriterte og vi har egne rutiner som sikrer høyest mulig kvalitet. Gjennom aktiv kursing av alle kundens tolkebrukere skaper vi den optimale situasjonen; en tolkebruker som behersker utfordringene ved bruk av tolk og en tolk med høy kompetanse. Vårt tolkebrukerkurs består blant annet av: Lovregulering på tolkefeltet – Forventninger til tolkebruker og tolk – Brukerbevisstgjøring – Råd ved bruk av tolk – Kvalitetssikring – Forventninger – Retningslinjer for god tolkeskikk – Utfordringer og fordeler ved bruk av telefontolk.

Gjennom samarbeid med våre kunder sikrer vi at alle tolkebrukere er i stand til å mestre situasjonen. Forskjellen på en god og dårlig tolkesamtale kan ofte handle om tolkebrukerens trygghet.

Som kunde kan vi garantere deg høy kvalitet og rask respons. Hvis du ikke skulle være fornøyd blir vi glad om du gir oss beskjed. Hero tolk ønsker å være den beste tolkeleverandøren i markedet, men man blir ikke best av å erklære det. Dette oppnår man kun ved å ha interne prosesser for forbedringer og ved alltid å ha et mål om å bli enda bedre.


Del: