Her finner du svar på ofte stilte spørsmål

Dersom du ikke finner svar på ditt spørsmål under kan du kontakte vår fagavdeling på fagavdeling@herotolk.no

Når får jeg lønn for utførte oppdrag? Lønn blir utbetalt senest den 26. hver måned. Oppdrag blir lønnet måneden etter at det er blitt utført.

Telefonoppdraget mitt varte lengre. Alle henvendelser knyttet til  forlengelse av tolketid må du sende direkte til lønningsavdelingen. E-posten deres er tolk.lonn@herotolk.no

Hvor og når skal jeg sende oppdragsskjemaet mitt? Oppdragsskjema skal sendes på mail til tolk.lonn@herotolk.no  snarest mulig etter at oppdraget er utført. Skjemaet må være sendt til oss senest en uke etter oppdraget.

Hvilke oppdrag fikk jeg lønn for denne måneden? Du har fått tilsendt en lønnsrapport samme dag som lønnsutbetalingen. Denne  viser spesifisert hvilke oppdrag som er lønnet, og hvor mye som er lønnet per oppdrag.

Det er noe feil med lønnsutbetalingen min. Hvem skal jeg kontakte? Du må sende mail til tolk.lonn@herotolk.no og forklare hva som er feil. Husk å skrive hvilket oppdrag som eventuelt er lønnet feil. Husk å sjekke lønnsrapporten før du kontakter oss.

Får jeg utbetalt feriepenger? All lønn du har fått fra oss er inkludert feriepenger. Det vil si at det ikke blir utbetalt feriepenger i tillegg.

Jeg har byttet kontonummer. Hvem skal jeg kontakte for å endre dette? Endring av kontonummer må opplyses om snarest mulig. Dette må informeres om skriftlig. Du må derfor sende mail til tolk.lonn@herotolk.no

Hvem skal jeg kontakte angående endring av adresse eller telefonnummer? Dersom du har ny adresse, telefonnummer eller mailadresse må dette opplyses om snarest mulig på mail til post@herotolk.no

Hvordan logger jeg meg inn på «Min Side»? Mangler du brukernavn og passord for innlogging kan du kontakte vårt kundesenter på post@herotolk.no.